Číselné spojenie 63 je pre samotné AMG viac ako označenie objemu. Dalo by sa aj povedať, že ide o číslo sväté v označovaní ostrých mercedesov. Všeobecne panuje názor, že atmosférické motory sú de facto nezničiteľné a pri správnej údržbe nás musia prežiť. S týmto názorom musím aj ja súhlasiť. Pár problémom však neunikol ani motorický skvost z Affalterbachu s kódovým označením M156.
Krátko po uvedení na trh v roku 2007 sa objavil prvý pomerne závažný problém. Majitelia sa sťažovali na hluk po naštartovaní motora alebo na množstvo oleja, ktorého bolo čoraz viac. Príčina bola objavená a spočívala v skrutkách, ktorými bola uchytená hlava. Vrchná časť skrutiek totiž začala postupom času korodovať a potom už nič nebránilo k tomu aby sa chladiaca kvapalina začala miešať s motorovým olejom, to spolu vytvorilo hnedú hustú tekutinu a nemusím písať, čo na to motor. Horšie bolo už len, keď hlava skrutky úplne skorodovaná odpadla.
„Kontrola je viac ako jednoduchá a to podľa čísla motora. tie nové sú od čísla #60658 vyššie“
V priebehu roka 2011 prichádzajú na trh Mercedesy-Benz C63 AMG s motormi, ktoré majú už nanovo navrhnuté hlavy skrutiek. Kontrola je viac ako jednoduchá a to podľa čísla motora vedzte, že tie nové sú od čísla #60658 vyššie. Staré skrutky mali všetky „šesť-trojky“ do roku 2010. Ale ako upozorňujú aj na zahraničných AMG fórach, pre pokojný spánok treba skontrolovať aj prvé modely z roku 2011.
Mercedes-Benz sa k tomuto problému vždy postavil chlapsky a vyriešil k spokojnosti zákazníkov. U nás na Slovensku viem minimálne o jednom takomto prípade. Dotyčná C63 AMG bola pravidelne servisovaná v originál servise Mercedes-Benz a problém sa taktiež promptne vyriešil k spokojnosti zákazníka, ktorý dodnes na auto nedá dopustiť.