Príbeh, na ktorého konci je AMG

|


Hyundai Coupe GK (2002)
To, že milujem autá je asi o?ividné už len zo samotnej stránky. Samozrejme ako každý chalan, aj ja som chcel vždy silné a pekné auto. Po prvých brigádach v Taliansku a menšej pôži?ke od našich sa mi v roku 2008 splnil sen a išiel som do Bratislavy pre moje prvé auto. Bol to ?ervený Hyundai Coupe GK, 2.0 benzín. Rok výroby 2002 s výkonom 139 koní a bol to môj prvý „športák“. Auto som mal takmer 3-roky a bol som s ním ve?mi spokojný. Popri splácaní som si dovolil aj pár menších úprav. Ako prvé prišlo na rad 2-din rádio Pioneer AVH 3200 BT. Neskôr nasledovali ultra?ahké a kované elektróny BBS z Mitsubishi Evo 8, pneumatiky Dunlop SP Spot Maxx 215/45R17, predná a zadná rozpera, at?. Vždy sa snažím auto zanecha? v pôvodnom stave z vonku, ale „vnútorným“ vylepšeniam sa nebránim.
 

Hyundai Coupe GK, 2002, 2.0l - 139HP, 5 MT
 

Interiér a 17-tky kolesa BBS z Eva 8
 
VW Golf 5 GTI (2005)
Ako plynul ?as, tak aj u m?a nastal ?as na nie?o silnejšie. Ur?ite to poznáte, hodiny presedené pred PC a h?adanie toho, ktorý sp??a všetky predpoklady. Ke? som predal Hyundai, tak som si nechal ?as a na jar v roku 2012 som doviezol z Brna VW Golf 5 GTI. Auto ako nové kúpene v ?R s jasnou históriou presnejšie - ?ervené kupé s rokom výroby 2005 s dvojlitrovým TSFI a výkonom 200 koní spolu s dvojspojkou DSG, urobili zo m?a chalana s najrýchlejším autom v okrese ... :D
 
Na aute som nerobil žiadne úpravy, ke?že legendárne GTI-í?ko si to ani nezaslúži. Jedinú vec, ktorú som upravil / opravil sú originál kolesá BBS, ke?že brnenské obrubníky
sa na nich dos? podpísali.
 

Volkswagen Golf 5 GTI, 2005, 2.0 TSFI - 200HP, 6 AT